Aktualności
Dla ułatwienia Klientom załatwiania spraw Starostwo Powiatowe opracowało Karty Spraw realizowanych przez komórki merytoryczne Urzędu, wraz z drukami wniosków. Zostały one pogrupowane według Wydziałów Starostwa i zamieszczone poniżej.
Biuro Obsługi Klienta przyjmuje wszystkie sprawy kierowane do Urzędu i czynne jest codziennie od pon. do pt. w godz. 7:30 – 15:30.
Wydział Komunikacji prowadzi obsługę stron w poniedziałki w godz. 8:00 - 16:30, od wtorku do piątku w godz. 8:00 - 15:00.
W sprawach skarg i wniosków starosta, wicestarosta przyjmują we wtorki w godz. 11:00 -15:30
Naczelnicy Wydziałów Starostwa Powiatowego przyjmują w sprawach skarg i wniosków codziennie w godzinach pracy
Jeżeli chcesz się z nami skontaktować, przekazać opinię lub zadać pytanie możesz skorzystać z modułu poniżej:
ZAPOZNAJ SIĘ Z KLAUZULĄ INFORMACYJNĄ RODO
WYPEŁNIJ ANKIETĘ ZADOWOLENIA PETENTA Z USŁUG ŚWIADCZONYCH W URZĘDZIE
Wydział Edukacji Spraw Społecznych i Promocji Liczba pozycji: 16
Wydział Geodezji i Gospodarki Gruntami Liczba pozycji: 7
Geodeta Powiatowy - Naczelnik Wydziału
Andrzej Nowak
tel. (15) 841-21-13, wewn. 301, (15) 841-32-49, pokój 15
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
adres: ul. Kościuszki 7
37-400 Nisko
Numery kont do wpłat bankowych:
z zakresu geodezyjno kartograficznego:
23 9430 0006 0038 3464 2000 0006
Wydział Organizacji, Spraw Obronnych i Zarządzania Kryzysowego Liczba pozycji: 3
Wydział Architektury i Budownictwa Liczba pozycji: 4
Sprawy do zrealizowania w wydziale Architektury i Budownictwa.
Wymagane procedury budowlane: strona GŁÓWNEGO URZĘDU NADZORU BUDOWLANEGO
Wydział Komunikacji Liczba pozycji: 30
Sprawy do zrealizowania w wydziale Komunikacji.
Godziny obsługi stron:
poniedziałek: 8:00 - 16:30
wtorek - piątek: 8:00 - 15:00
Telefon: 15 8416 047
numer konta do wpłat bankowych:
opłaty komunikacyjne: | kary komunikacyjne (za nieterminowe zawiadomienie o nabyciu, zbyciu pojazdu lub nieterminowe zarejestrowanie pojazdu sprowadzonego z zagranicy): | opłaty skarbowe: |
16 9430 0006 0038 3464 2000 0035 | 22 9430 0006 0038 3464 2000 0121 | wpłacać należy na rachunek ogólny Urzędu Gminy i Miasta Nisko dostępny pod adresem: https://bip.nisko.pl/ |
ZASADY OBSŁUGI STRON W WYDZIALE KOMUNIKACJI STAROSTWA POWIATOWEGO W NISKU
W związku ze stopniowym znoszeniem ograniczeń związanych z pandemią koronawirusa informujemy, że w Starostwie Powiatowym w Nisku przywrócona została częściowa, bezpośrednia obsługa klientów w sprawach z zakresu komunikacji, z zachowaniem obowiązujących reżimów sanitarnych.
Jednocześnie w dalszym ciągu zachęcamy zainteresowanych do załatwiania swoich spraw bez konieczności osobistej wizyty w urzędzie, korzystając z innych kanałów komunikacji, takich jak: e- mail, ePUAP, poczta tradycyjna.
Wyjaśnienia i pomoc w wielu sprawach komunikacyjnych można uzyskać w trakcie rozmowy z pracownikami Wydziału Komunikacji pod numerami telefonów:
- rejestracja pojazdów – 15 84 16 047
- prawa jazdy – 15 84 16 653.
Zachęcamy do komunikowania się za pośrednictwem powyższych numerów telefonów w celu umówienia się na wizytę w określonym terminie, jak również do przekazywania zleceń wysyłki dokumentów na adres domowy.
Bezpośrednia obsługa klientów odbywać się będzie w dotychczasowych godzinach obsługi stron w Wydziale Komunikacji.
Klientów załatwiających sprawy w Wydziale prosimy o dostosowanie się do zasad bezpieczeństwa zdrowotnego, a w przypadku wystąpienia jakichkolwiek objawów chorobowych o nieprzychodzenie do urzędu i przełożenie wizyty na inny termin.
Klienci w trakcie wizyty w Wydziale Komunikacji zobowiązani są do:
- zakrywania ust i nosa przy pomocy odzieży lub jej części, maski, maseczki, przyłbicy albo kasku ochronnego oraz odsłonięcia twarzy w celu identyfikacji na wniosek pracownika urzędu,
- dezynfekcji rąk po wejściu do budynku urzędu,
- zachowania dystansu 2 metrów od innych osób przed i w budynku,
- stosowania się do zaleceń pracowników Starostwa.
Zastrzega się, że osoby niestosujące się do zasad zakrywania ust i nosa nie będą obsługiwane.
W budynku Wydziału Komunikacji przy ulicy 3 Maja 32 C może jednocześnie przebywać :
- 1 osoba przy okienku na piętrze,
- 4 osoby przy stolikach do wypełniania dokumentów,
- 1 osoba w śluzie powietrznej pomiędzy drzwiami wejściowymi.
Wpłaty opłat komunikacyjnych realizowane na bieżąco są przy pomocy terminala płatniczego, w okienku na pierwszym piętrze.
Gotówkę w dalszym ciągu można wpłacać w Nadsańskim Banku Spółdzielczym przy ulicy Paderewskiego w Nisku – bez prowizji, w innych punktach z prowizją.
Zachęcamy również do wykonywania przelewów opłat przez internet.