Aktualności

Dla ułatwienia Klientom załatwiania spraw Starostwo Powiatowe opracowało Karty Spraw realizowanych przez komórki merytoryczne Urzędu, wraz z drukami wniosków. Zostały one pogrupowane według Wydziałów Starostwa i zamieszczone poniżej.

 

Biuro Obsługi Klienta przyjmuje wszystkie sprawy kierowane do Urzędu i czynne jest codziennie od pon. do pt. w godz. 7:30 – 15:30.

Wydział Komunikacji prowadzi obsługę stron w poniedziałki w godz. 8:00 - 16:30, od wtorku do piątku w godz. 8:00 - 15:00.

W sprawach skarg i wniosków starosta, wicestarosta przyjmują we wtorki w godz. 11:00 -15:30
Naczelnicy Wydziałów Starostwa Powiatowego przyjmują w sprawach skarg i wniosków codziennie w godzinach pracy

 

Jeżeli chcesz się z nami skontaktować, przekazać opinię lub zadać pytanie możesz skorzystać z modułu poniżej:

 

ZAPOZNAJ SIĘ Z KLAUZULĄ INFORMACYJNĄ RODO

WYPEŁNIJ ANKIETĘ ZADOWOLENIA PETENTA Z USŁUG ŚWIADCZONYCH W URZĘDZIE

 

Geodeta Powiatowy - Naczelnik Wydziału

Andrzej Nowak

tel. (15) 841-21-13, wewn. 301, (15) 841-32-49, pokój 15

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

adres: ul. Kościuszki 7

37-400 Nisko

 

Numery kont do wpłat bankowych:

z zakresu geodezyjno kartograficznego:

23 9430 0006 0038 3464 2000 0006

 

GEOPORTAL POWIATOWY - ELEKTRONICZNE ZAŁATWIANIE SPRAW

Więcej o: Wydział Geodezji i Gospodarki Gruntami

Sprawy do zrealizowania w wydziale Architektury i Budownictwa.


Wymagane procedury budowlane: strona GŁÓWNEGO URZĘDU NADZORU BUDOWLANEGO

Więcej o: Wydział Architektury i Budownictwa

Sprawy do zrealizowania w wydziale Komunikacji.

Godziny obsługi stron:

poniedziałek: 8:00 - 16:30

wtorek - piątek: 8:00 - 15:00 

 

Telefon: 15 8416 047

numer konta do wpłat bankowych:

opłaty komunikacyjne:  kary komunikacyjne (za nieterminowe zawiadomienie o nabyciu, zbyciu pojazdu lub nieterminowe zarejestrowanie pojazdu sprowadzonego z zagranicy):  opłaty skarbowe:
16 9430 0006 0038 3464 2000 0035 22 9430 0006 0038 3464 2000 0121 wpłacać należy na rachunek ogólny Urzędu Gminy i Miasta Nisko dostępny pod adresem: https://bip.nisko.pl/

 

 

 

ZASADY OBSŁUGI STRON W WYDZIALE KOMUNIKACJI STAROSTWA POWIATOWEGO W NISKU

W związku ze stopniowym znoszeniem ograniczeń związanych z pandemią koronawirusa informujemy, że w Starostwie Powiatowym w Nisku przywrócona została częściowa, bezpośrednia obsługa klientów w sprawach z zakresu komunikacji, z zachowaniem obowiązujących reżimów sanitarnych.

Jednocześnie w dalszym ciągu zachęcamy zainteresowanych do załatwiania swoich spraw bez konieczności osobistej wizyty w urzędzie, korzystając z innych kanałów komunikacji, takich jak: e- mail, ePUAP, poczta tradycyjna.

Wyjaśnienia i pomoc w wielu sprawach komunikacyjnych można uzyskać w trakcie rozmowy z pracownikami Wydziału Komunikacji pod numerami telefonów:

  • rejestracja pojazdów – 15 84 16 047
  • prawa jazdy – 15 84 16 653.

Zachęcamy do komunikowania się za pośrednictwem powyższych numerów telefonów w celu umówienia się na wizytę w określonym terminie, jak również do przekazywania zleceń wysyłki dokumentów na adres domowy.

Bezpośrednia obsługa klientów odbywać się będzie w dotychczasowych godzinach obsługi stron w Wydziale Komunikacji.

Klientów załatwiających sprawy w Wydziale prosimy o dostosowanie się do zasad bezpieczeństwa zdrowotnego, a w przypadku wystąpienia jakichkolwiek objawów chorobowych o nieprzychodzenie do urzędu i przełożenie wizyty na inny termin.

Klienci w trakcie wizyty w Wydziale Komunikacji zobowiązani są do:

  • zakrywania ust i nosa przy pomocy odzieży lub jej części, maski, maseczki, przyłbicy albo kasku ochronnego oraz odsłonięcia twarzy w celu identyfikacji na wniosek pracownika urzędu,
  • dezynfekcji rąk po wejściu do budynku urzędu,
  • zachowania dystansu 2 metrów od innych osób przed i w budynku,
  • stosowania się do zaleceń pracowników Starostwa.

Zastrzega się, że osoby niestosujące się do zasad zakrywania ust i nosa nie będą obsługiwane.

W budynku Wydziału Komunikacji przy ulicy 3 Maja 32 C może jednocześnie przebywać :

  • 1 osoba przy okienku na piętrze,
  • 4 osoby przy stolikach do wypełniania dokumentów,
  • 1 osoba w śluzie powietrznej pomiędzy drzwiami wejściowymi.

Wpłaty opłat komunikacyjnych realizowane na bieżąco są przy pomocy terminala płatniczego, w okienku na pierwszym piętrze.

Gotówkę w dalszym ciągu można wpłacać w Nadsańskim Banku Spółdzielczym przy ulicy Paderewskiego w Nisku – bez prowizji, w innych punktach z prowizją. 

Zachęcamy również do wykonywania przelewów opłat przez internet.

 

ZAREZERWUJ WIZYTĘ

Więcej o: Wydział Komunikacji